Welcome to our website !

Moody

By 9:54 PM

Masih waras lagikah aku.. Entah mengapa rasa kehilangan mood yang teramat sangat. Kalau aku period its a normal, but im not. Secara tak sengaja aku rasa kosong, dari segi pemikiran dan hati. Sometimes feels like gundah gulana, serba tak kena.


Adakah aku mengalami simptom2 depression... ? mungkin terlalu penat dan terlalu banyak tekanan kerja. Almost everyday it seem to be the same. Adakah ini yang dikatakan kebosanan or kesunyian or kebuntuan or aku dah kemerengan.. !!! Susah untuk digambarkan jiwa seseorang apatah lagi apa yang difikirkan. Im totally lost today.

Aku ada kisah seorang member yang mana suddenly shes wakeup from sleep and than cry. Kepelikkan tahap cipan masa tu. Aku bukan main pujuk bagai nak rak. Ingatkan dia ada mimpi kisah2 sedih putus cinta ke..., last2 dia kata diapun tak tahu kenapa tetiba dia rasa sedih dan menangis. Sound like stupid thing. But its really true and also happen to me.

Mungkin korang pernah alami situasi yang sama, aku sedar apa yang aku alami, apa yang aku rasa, tapi tidak tahu kenapa tingkah laku sukar nak dikawal. Even nak massage Mr. Sayangpun rasa macam moody sangat. Aku rasa aku kena ambil masa untuk control and taking a deep breath. Relaxion maybe will help and i need going to sleep. Hopefully tomorrow my brain will be going fresh.


LadyComot; Sole sole good night

                                        

You Might Also Like

3 comments